Skip to cookies Skip to navigation Skip to main content
Home
  • University
  • Faculties and Departments
  • Projects
  • University
    • ERASMUS+
    • Internal Quality Assessment System
    • Mission
    • Membership of TUZVO at the international organizations
    • University Management
    • Academic Self-government Bodies
      • Rectorate
      • Advisory Committees
      • Academic Senate
    • Faculties
    • Board of Directors
    • Organisational structure
      • Rectorate
        • Rector´s Office
        • Vice-rectors
        • Bursar
        • Sections managed by the Bursar
    • Official Notice Board
    • Rector´s Advisory Bodies
      • Advisory Committees
    • Rector
    • History
    • Former Rectors
  • Applicants
    • University Study Programmes
    • ADMISSION PROCEDURE
    • Why study at the TUZVO
  • Students and Studies
    • Organisation of the studies
    • Internal rules
    • Scholarships
    • Disabled students
  • Science and Research
    • Habilitation and inauguration procedures
    • Scientific - pedagogical titles
  • The Public and Media
  • Contact Us
  • University
    • ERASMUS+
    • Internal Quality Assessment System
    • Mission
    • Membership of TUZVO at the international organizations
    • University Management
    • Academic Self-government Bodies
      • Rectorate
      • Advisory Committees
      • Academic Senate
    • Faculties
    • Board of Directors
    • Organisational structure
      • Rectorate
        • Rector´s Office
        • Vice-rectors
        • Bursar
        • Sections managed by the Bursar
    • Official Notice Board
    • Rector´s Advisory Bodies
      • Advisory Committees
    • Rector
    • History
    • Former Rectors
  • Applicants
    • ADMISSION PROCEDURE
    • University Study Programmes
    • Why study at the TUZVO
  • Students and Studies
    • Internal rules
    • Organisation of the studies
    • Scholarships
    • Disabled students
  • Science and Research
    • Habilitation and inauguration procedures
    • Scientific - pedagogical titles
  • The Public and Media
  • Contact Us
  • Aa
  • UIS
  • English English
  • Slovenčina Slovenčina
  • +
  • -
  • Reset
  • Čiernobiela verzia
  • Food & Drink
  • TUZVO Employee Attendance system
  • Telephone directory
  • Webmail
  • Helpdesk
  • TeamViewer
  • Biometeorological monitor
  • Employment portal

Faculties

Faculty of Forestry

Faculty of Wood Sciences and Technology

Faculty of Ecology and Environmental Sciences

Faculty of technology

Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)

Organisational parts

  • Borova Hora Arboretum

  • Centre of Continuing Education

  • Centre of Information Technology

  • Slovak Forestry and Wood Sciences Library

  • Dormitories and Canteen

  • University of the Third Age

  • Institute of Foreign Languages

  • Institute of Physical Education and Sport

  • Publishing House of the TUZVO

  • University Forest Enterprise

  • Developmental Workshops and Laboratories

Rector

  • Rector´s Office
  • Sections managed by the Rector
  • Vice-rectors
  • Bursar
  • Sections managed by the Bursar

Departments

  • Academic senate
  • Rector
  • Scientific board
  • Disciplinary Committee
Zatvoriť
  1. Home
  2. Výzva na predkladanie návrhov kandidátov na dvoch členov Správnej rady TUZVO

Výzva na predkladanie návrhov kandidátov na dvoch členov Správnej rady TUZVO

lubica.benkova's picture
Submitted by lubica.benkova on Wed, 11/06/2024 - 11:21

V súlade s § 40 zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj „zákon o vysokých školách“) v spojení s článkom 2 Štatútu Správnej rady Technickej univerzity vo Zvolene, vyhlasuje Technická univerzita vo Zvolene (ďalej aj „TUZVO“) výzvu na predkladanie návrhov kandidátov na dvoch členov Správnej rady TUZVO.

V zmysle zákona o vysokých školách členmi správnej rady verejnej vysokej školy sú najmä významné vedecké osobnosti alebo umelecké osobnosti, predstavitelia verejného života na celoštátnej úrovni alebo na regionálnej úrovni a významní predstavitelia podnikateľskej oblasti v súlade s poslaním verejnej vysokej školy alebo osoby, ktoré majú skúsenosti v oblasti nakladania s majetkom a finančnými prostriedkami právnickej osoby. Členom správnej rady môže byť len osoba, ktorá má najmenej vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa, najmenej štyri roky praxe v riadení v právnickej osobe a schopnosti v oblasti nakladania s majetkom a finančnými prostriedkami právnickej osoby.

Návrhy kandidátov na dvoch členov Správnej rady TUZVO predkladajú Akademickému senátu TUZVO právnické osoby zapísané do registra mimovládnych neziskových organizácií, obce, samosprávne kraje, Slovenská akadémia vied, verejné výskumné inštitúcie a ďalšie právnické osoby, ktoré sú držiteľmi osvedčenia o spôsobilosti vykonávať výskum a vývoj okrem vysokých škôl, reprezentatívne združenia zamestnávateľov, múzeá, galérie a divadlá.

Funkcia člena Správnej rady TUZVO je nezlučiteľná s funkciou poslanca Národnej rady Slovenskej republiky, člena vlády, štátneho tajomníka, rektora, prorektora, dekana a vedúceho súčasti TUZVO, ktorá nie je fakultou; členmi Správnej rady TUZVO nesmú byť ani ich závislé osoby. Funkcia člena Správnej rady TUZVO je nezlučiteľná so štátnozamestnaneckým pomerom v služobnom úrade, ktorým je ministerstvo, s pracovným pomerom s ministerstvom alebo ním zriadenou rozpočtovou organizáciou alebo príspevkovou organizáciou, s členstvom v akademickej obci TUZVO a s členstvom v správnej rade inej vysokej školy.

Návrh kandidáta na člena Správnej rady TUZVO musí obsahovať:

• údaje o navrhovateľovi (názov subjektu, kategória subjektu v zmysle § 40 ods. 3 zákona o vysokých školách, adresa navrhovateľa, údaje o štatutárovi, prípadne aj kontaktnej osobe za navrhovateľa),

• údaje o navrhovanej osobe (meno, priezvisko, titul, dosiahnuté vysokoškolské vzdelanie, dátum narodenia, adresa trvalého pobytu, kontaktné údaje),

• profesijný životopis navrhovanej osoby,

• súhlas navrhovanej osoby s kandidatúrou,

• čestné vyhlásenie navrhovanej osoby o skutočnosti, že spĺňa podmienky členstva v Správnej rade TUZVO.

Kompletné návrhy je možné podávať Akademickému senátu TUZVO v písomnej forme v zalepenej obálke označenej heslom „Návrh kandidáta na člena Správnej rady TUZVO“ v termíne do 15. novembra 2024 na adresu:

Akademický senát Technickej univerzity vo Zvolene

prof. Ing. Ján Tuček, CSc. – predseda

T. G. Masaryka 24

960 01 Zvolen

Prílohy: 
PDF icon vyzva_na_predkladanie_navrhov_kandidatov_na_dvoch_clenov_spravnej_rady_tuzvo.pdf
  • Log in to post comments
T. G. Masaryka 24
960 01 Zvolen
Slovenská republika
Tel.: +421-45-520 61 11
Fax: +421-45-533 00 27
E-mail: info@tuzvo.sk
GPS súradnice: 48.572024,19.118499

IČO: 00397440
DIČ: 2020474808
IČ DPH: SK2020474808
E-mail: podatelna@tuzvo.sk

Applicants

  • Studying at the University
  • Faculties
  • Admission Procedure
  • Accommodation & Meals
  • Student life

Students and studies

  • Students and Studies
  • UIS
  • Library
  • Timetables
  • Further education
  • Scholarships

Public and the media

  • News and notices
  • Official Notice Board
  • UIS
  • Science and Research
  • Contact Us

(c) 2017 Technická univerzita vo Zvolene | Created by Big & BIGGER s.r.o.