Podporu lepšieho, intenzívnejšieho a efektívnejšieho vnímania informácií (texty, kresby, fotografie, reč, hudba, animácie, videá) v odborných predmetoch umožňujú prezentovať multimédiá vo viacerých podobách. V pedagogickej praxi vo vyučovaní je toľko veľa rôznych informácií, že študent nie je schopný si zapamätať úplne všetko. Dnes sa ako dôležité javí schopnosť orientovať sa v prívale informácií, vedieť si z nich vybrať to podstatné a vedieť vyhľadať podstatnú myšlienku a cieľ študovaného predmetu. Multimédiá a hypertext sú tým správnym nástrojom na podporu študijných informácií, ľahké vyhľadávanie a ľahkú orientáciu v nich. Projekt je zameraný na prípravu a tvorbu novodobej interaktívnej multimediálnej výukovej aplikácie pre stredné školy SR na zvýšenie úrovne odborného predmetu "Mechatronika". Predkladaný projekt je zameraný na vytvorenie interaktívnej multimediálnej výučbovej aplikácie pre zvýšenie úrovne pedagogického procesu potrebnými videosekvenciami, animáciamy /programovateľnými, interaktívnymi/ preberanej látky, obrazmi a ostatnými multimediálnymi danosťami predmetu Mechatronika. Je určený pre študentov stredných škôl so súvisiacim zameraním.
- Univerzita
- Uchádzači
- Študenti a štúdium
- Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)
- Organizácia štúdia
- UIS
- BUDDY program
- Legislatíva a vnútorné predpisy
- Štipendiá
- Školné a poplatky spojené so štúdiom
- Rozvrhy
- Predmety
- Ďalšie vzdelávanie
- Kontakt a úradné hodiny
- Študentské mobility a stáže
- Ubytovanie a stravovanie
- Služby
- ŠVOČ
- Študenti so špecifickými potrebami
- Študentský život
- Doplňujúce pedagogické štúdium
- Harmonogram akademického roka
- Preukaz študenta
- Správy o vzdelávacej činnosti
- Uplatnenie absolventov
- Veda a výskum
- Zamestnanci
- Verejnosť a médiá
- Kontakt