Skip to cookies Skip to navigation Skočiť na hlavný obsah
Domov
  • Prihlásiť
  • Univerzita
  • Akademický Zvolen 2024
  • Podporné centrum
  • Fakulty a súčasti
  • Dokumenty
  • Projekty
  • Kurzy
  • E-shop
  • Univerzita
    • Poslanie
    • Rektor
    • Vedenie univerzity
    • Organizačné súčasti
    • Orgány akademickej samosprávy
    • Fakulty
    • Správna rada
    • Poradné orgány rektora
      • Kolégium rektora
      • Poradný zbor rektora TUZVO
    • Organizačná štruktúra
    • Úradná tabuľa
    • Medzinárodné vzťahy
    • Vnútorný systém kvality
    • História
    • Bývalí rektori
    Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
    Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
  • Uchádzači
    • Štúdium na univerzite
    • Prijímacie konanie
    • Uznávanie dokladov o vzdelaní
    • Študentský život
    • Ubytovanie a stravovanie
    • Štipendiá
    • Uchádzači so špecifickými potrebami
    • Absolventi a ich uplatnenie
    • Školné a poplatky spojené so štúdiom
    • Kontakt a úradné hodiny
    • Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)
    Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
    Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
  • Študenti a štúdium
    • Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)
    • Organizácia štúdia
    • UIS
    • Legislatíva a vnútorné predpisy
    • BUDDY program
    • Štipendiá
    • Školné a poplatky spojené so štúdiom
    • Rozvrhy
    • Predmety
    • Ďalšie vzdelávanie
    • Kontakt a úradné hodiny
    • Študentské mobility a stáže
    • Ubytovanie a stravovanie
    • Služby
    • ŠVOČ
    • Študenti so špecifickými potrebami
    Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
    Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
    • Študentský život
    • Doplňujúce pedagogické štúdium
    • Harmonogram akademického roka
    • Preukaz študenta
    • Správy o vzdelávacej činnosti
  • Uplatnenie absolventov
  • Veda a výskum
    • Referát pre transfer technológií
    • Zameranie
    • Postdoktorandi
    • Plán vedecko odborných podujatí
    • Projekty EŠIF
    • Horizont EURÓPA
    • Cost
    • Projekty
    • Vedecko - pedagogické tituly
    • ŠVOČ
    • Publikačná činnosť
    • Acta facultatis
    • Edičná činnosť
    • Správy
    • Kontakt a úradné hodiny
    • Spin off TUZVO
    • Granty EHP
    • Edičná rada
    Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
    Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
  • Zamestnanci
  • Verejnosť a médiá
    • Tlačové informácie
    • UNIVERSITAS TECHNICA IN ZVOLEN
    • Univerzitný časopis
    • Newsletter
    • Ponuka služieb
    • Propagácia univerzitných pracovísk
    Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
    Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
  • Kontakt
  • Univerzita
  • Uchádzači
  • Študenti a štúdium
    • Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)
    • Organizácia štúdia
    • UIS
    • BUDDY program
    • Legislatíva a vnútorné predpisy
    • Štipendiá
    • Školné a poplatky spojené so štúdiom
    • Rozvrhy
    • Predmety
    • Ďalšie vzdelávanie
    • Kontakt a úradné hodiny
    • Študentské mobility a stáže
    • Ubytovanie a stravovanie
    • Služby
    • ŠVOČ
    • Študenti so špecifickými potrebami
    • Študentský život
    • Doplňujúce pedagogické štúdium
    • Harmonogram akademického roka
    • Preukaz študenta
    • Správy o vzdelávacej činnosti
  • Uplatnenie absolventov
  • Veda a výskum
  • Zamestnanci
  • Verejnosť a médiá
  • Kontakt
  • Aa
  • UIS
  • English English
  • Slovenčina Slovenčina
  • +
  • -
  • Reset
  • Čiernobiela verzia
  • Stravovanie
  • Dochádzkový systém
  • Telefónny zoznam
  • Webmail
  • Helpdesk
  • TeamViewer
  • Biometeorologický monitoring
  • Zamestnanecký portál

Fakulty

Lesnícka fakulta

Drevárska fakulta

Fakulta ekológie a environmentalistiky

Fakulta techniky

Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)

Organizačné súčasti

  • Arborétum Borová hora

  • Centrum ďalšieho vzdelávania

  • Centrum informačných technológií

  • Slovenská lesnícka a drevárska knižnica

  • Študentský domov a jedáleň

  • Univerzita tretieho veku

  • Ústav cudzích jazykov

  • Ústav telesnej výchovy a športu

  • Vydavateľstvo

  • Vysokoškolský lesnícky podnik

  • Vývojové dielne a laboratóriá

Rektorát

  • Kancelária rektora
  • Útvary riadené rektorom
  • Prorektori
  • Kvestor
  • Útvary riadené kvestorom

Orgány

  • Akademický senát
  • Rektor
  • Vedecká rada
  • Disciplinárna komisia
Zatvoriť
  1. Domov
  2. USMERNENIE KŠ TUZVO č. 33 k začiatku Letného semestra AK 2021/2022

USMERNENIE KŠ TUZVO č. 33 k začiatku Letného semestra AK 2021/2022

pridané: Ing. Ľubica Benková 09.02.2022 15:45
USMERNENIE KŠ TUZVO č. 33 k začiatku Letného semestra AK 2021/2022

Krízový štáb TUZVO 9. februára 2022 schválil Usmernenie č. 33, ktorého predmetom sú opatrenia na TUZVO v súvislosti so začiatkom Letného semestra Akademického roka 2021/2022 a prevádzkou na univerzite v období od 14. - 28. februára 2022.

USMERNENIE KŠ TUZVO č. 33

K ZAČIATKU LETNÉHO SEMESTRA

AKADEMICKÉHO ROKA 2021/2022

V OBDOBÍ OD 14. 02. 2022 DO 28. 02. 2022

 

Krízový štáb Technickej univerzity vo Zvolene (KŠ TUZVO) dňa 09. 02. 2022 schválil Usmernenie č. 33, ktorého predmetom sú opatrenia na TUZVO v súvislosti so začiatkom letného semestra akademického roka (AR) 2021/2022 a prevádzkou TUZVO v období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022.

Článok I.

PEDAGOGICKÝ PROCES

1. Letný semester AR 2021/2022 začína 14. 02. 2022. V období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022 bude výučba prebiehať výhradne dištančnou formou (online prednášky, cvičenia) vo všetkých stupňoch vysokoškolského štúdia a všetkých študijných programoch poskytovaných TUZVO, v zmysle zverejnených harmonogramov výučby. Vo výučbe sa odporúča využívať najmä aplikáciu Microsoft Teams. Zároveň sa v tomto období odporúča, pokiaľ je to možné, upraviť zameranie vzdelávania v jednotlivých študijných programoch tak, aby sa  výučba v prvých týždňoch zamerala viac na teoretické aspekty preberanej problematiky a následne v období s prezenčnou formou výučby sa naopak viac venovala jej praktickým aspektom.

2. KŠ TUZVO nepretržite monitoruje vývoj epidemiologickej situácie v súvislosti s ochorením COVID-19 a prijíma opatrenia na obdobie spravidla dvoch týždňov. O možnosti prechodu výučby na TUZVO na prezenčnú formu bude krízový štáb rokovať každý týždeň. Akonáhle dôjde k výraznému zlepšeniu epidemiologickej situácie, KŠ TUZVO rozhodne o prechode z dištančnej formy výučby na prezenčnú formu.

Článok II.

ZÁVEREČNÉ PRÁCE

1. Vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu v súvislosti s ochorením COVID-19 sa študentom končiacich ročníkov v I. a II. stupni vysokoškolského štúdia, ktorých spracovanie záverečných prác predpokladá využívanie výskumnej infraštruktúry TUZVO a realizáciu experimentov v laboratóriách TUZVO, v termíne od 14. 02. 2022 do odvolania (výhradne v pracovných dňoch), povoľuje vstup do priestorov TUZVO na tento účel, avšak výlučne po dohode so svojím vedúcim záverečnej práce a vedúcim pracoviska. Na tento účel je vedúci pracoviska povinný vypracovať harmonogram realizácie laboratórnych prác a kontrolovať jeho dodržiavanie.

2. V zmysle ustanovení platných vyhlášok Úradu verejného zdravotníctva SR bude vstup do priestorov TUZVO povolený len študentom, ktorí sa preukážu, že spĺňajú aspoň jednu z podmienok režimu OTP (kompletne zaočkovaný, prekonal ochorenie COVID-19 a od prekonania neuplynulo 180 dní alebo bol v období posledných 7 dní testovaný na ochorenie COVID-19 a disponuje negatívnym výsledkom antigénového alebo RT-PCR testu).

Článok III.

DOKTORANDI

1. V období od 14. 02. 2022 do odvolania o prítomnosti študentov denného a externého doktorandského štúdia (ďalej len doktorandi) vo všetkých študijných programoch poskytovaných TUZVO rozhoduje školiteľ doktoranda a vedúci pracoviska.

2. V zmysle ustanovení platných vyhlášok Úradu verejného zdravotníctva SR bude vstup do priestorov TUZVO bude povolený len doktorandom, ktorí sa preukážu, že spĺňajú aspoň jednu z podmienok režimu OTP (kompletne zaočkovaný, prekonal ochorenie COVID-19 a od prekonania neuplynulo 180 dní alebo bol v období posledných 7 dní testovaný na ochorenie COVID-19 a disponuje negatívnym výsledkom antigénového alebo RT-PCR testu).  

Článok IV.

ERASMUS+, CEEPUS MOBILITY A VÝSKUMNÉ STÁŽE

Zahraniční študenti, pedagógovia, výskumníci prichádzajúci na TUZVO z dôvodu realizácie svojich mobilít alebo výskumných pobytov (program ERASMUS+, CEEPUS, SAIA a iné), sú povinní pri nástupe na ubytovanie v študentských domovoch TUZVO sa preukázať platným negatívnym testom na ochorenia COVID-19, nie starším ako 72 hodín a podrobiť sa izolácii v študentskom domove TUZVO alebo inom ubytovacom zariadení po dobu 5 dní. Izolácia sa končí obdržaním negatívneho výsledku antigénového/RT-PCR testu na ochorenie COVID-19.

Článok V.

UBYTOVANIE V ŠTUDENTSKÝCH DOMOVOCH TUZVO

1. V období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022 zostáva prevádzka ŠD TUZVO bez obmedzení, t. j. študenti, ktorí majú platné zmluvy o ubytovaní, majú možnosť aj naďalej využívať ubytovacie priestory a služby, prípadne ponechať svoje osobné veci v ubytovacích priestoroch TUZVO.

2. V období od 14. 02. 2022 do odvolania, bude študentom TUZVO ubytovaným v študentských domovoch TUZVO, ktorých vyučovanie prebieha výhradne dištančne a zároveň nemajú záujem momentálne bývať na internáte, ale chcú si rezerváciu udržať, aj naďalej automaticky generovaný udržiavací poplatok vo výške 10 EUR mesačne.

Článok VI.

STRAVOVANIE

Stravovanie zamestnancov TUZVO bude v období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022 možné a zabezpečené formou odberu jedla v študentskej jedálni do obedového (menu) boxu. Odporúča sa objednávanie stravy prostredníctvom systému Webkredit a minimalizovanie odberu stravy formou „minútiek“.

Článok VII.

VSTUP DO PRIESTOROV TUZVO A PRÁCA Z DOMU (Home Office) - ZAMESTNANCI

1. V období od 14. 02. 2022 do odvolania bude umožnený vstup na pracovisko všetkým zamestnancom TUZVO.

2. Zamestnancom, ktorým náplň práce umožňuje vykonávanie práce z domu (Home Office) sa v období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022, vzhľadom na pretrvávajúci odporúčací charakter využívania tohto inštitútu práce, povoľuje jeho využívanie.

3. Po dohode s vedúcim pracoviska sa povoľuje aj kombinácia práce z domu s fyzickou prítomnosťou na pracovisku, avšak s dôslednou evidenciou dochádzky.

4. V prípade zamestnancov TUZVO, ktorí pri práci zdieľajú spoločnú kanceláriu sa dôrazne odporúča zaistiť ich bezpečnosť striedaním ich fyzickej prítomnosti na pracovisku. Na tento účel sa odporúča využívať práve kombináciu práce z domu s fyzickou prítomnosťou na pracovisku.  

Článok VIII.

POŽIADAVKY NA ZABEZPEČENIE BEZPEČNÉHO PROSTREDIA NA TUZVO Z POHĽADU VEREJNÉHO ZDRAVIA

1. Vo vnútorných priestoroch TUZVO platí povinnosť nosenia FFP2, N95 alebo KN95 respirátora, dezinfekcie rúk a zachovávania bezpečného odstupu medzi osobami, ako aj dodržiavania všetkých ostatných protiepidemiologických opatrení v zmysle platných uznesení vlády SR a vyhlášok Úradu verejného zdravotníctva SR.

2. Ak má určitá osoba (zamestnanec alebo študent) príznaky ochorenia COVID-19 alebo jej bola nariadená karanténa alebo izolácia, alebo vie o dôvode, pre ktorý jej môže byť nariadená karanténa alebo izolácia, nesmie vstupovať do priestorov TUZVO. Pokiaľ sa takáto osoba v priestoroch TUZVO nachádza a zistí, že má príznaky ochorenia COVID-19 alebo jej bola nariadená karanténa alebo izolácia alebo vie o dôvode, pre ktorý jej môže byť nariadená karanténa alebo izolácia, je povinná priestory TUZVO opustiť.

3. Každý študent alebo zamestnanec, ktorému bola nariadená izolácia, je povinný informovať o tom príslušné študijné oddelenie, resp. v prípade zamestnancov Oddelenie riadenia ľudských zdrojov.

4. V prípade úzkeho kontaktu s pozitívnou osobou musia študenti a rovnako aj zamestnanci absolvovať povinnú 5 dňovú karanténu v prípade, že nie sú očkovaní alebo od podania poslednej vakcíny proti ochoreniu COVID-19 uplynulo viac ako 9 mesiacov. Zároveň musia 5 dňovú karanténu absolvovať tie osoby, ktoré ochorenie COVID-19 prekonali a od prekonania uplynulo viac ako 180 dní.

Povinnosť karantény sa nevzťahuje na osobu, ktorá:

a) je kompletne zaočkovaná (podľa očkovacej schémy danej vakcíny, bez posilňujúcej dávky) a nemá žiadne príznaky ochorenia;

b) je kompletne zaočkovaná, vrátane posilňujúcej dávky vakcíny a nemá žiadne príznaky ochorenia;

c) prekonala ochorenie COVID-19, od prekonania neuplynulo 180 dní a nemá žiadne príznaky ochorenia.

5. Osoby, na ktoré sa z vyššie vymenovaných dôvodov nevzťahuje povinnosť karantény však zostávajú v izolácii, ak sa u nich:

a) vyskytol čo i len jeden z klinických príznakov ochorenia COVID-19 alebo

b) ošetrujúci lekár posúdi u tejto osoby karanténu ako potrebnú.

Článok IX.

PRACOVNÉ CESTY

1. Vyslanie zamestnanca na tuzemskú pracovnú cestu povoľuje v období od 14. 02. 2022 do odvolania dekan fakulty/riaditeľ/vedúci organizačnej súčasti TUZVO, na rektoráte rektor, kvestor. Pracovnú cestu (ako výkon práce) možno realizovať pri dodržiavaní prísnych bezpečnostných a hygienických opatrení, v súlade s vydanými vyhláškami hlavného hygienika SR a usmerneniami TUZVO.

2. Počas pracovnej cesty sa odporúča striktné dodržiavanie všetkých platných protiepidemiologických opatrení, najmä používanie tvárového rúška, resp. respirátora FFP2, dodržiavanie bezpečného odstupu, dezinfikovanie rúk a najmä zdržanie sa podávania rúk pri pozdrave.

3. Vyslanie zamestnanca na zahraničnú pracovnú cestu sa neodporúča. V odôvodnených prípadoch na takúto pracovnú cestu môže dať súhlas výlučne rektor TUZVO.

Článok X.

SLOVENSKÁ LESNÍCKA A DREVÁRSKA KNIŽNICA

V období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022 bude prevádzka Slovenskej lesníckej a drevárskej knižnice pre verejnosť obmedzená. V tomto období bude poskytovať len výpožičné služby a to výhradne zamestnancom a študentom TUZVO, a to v zmysle samostatne publikovaného harmonogramu poskytovania služieb.

Článok XI.

PREVÁDZKA VYSOKOŠKOLSKÉHO LESNÍCKEHO PODNIKU A ARBORÉTA BOROVÁ HORA

Prevádzka Vysokoškolského lesníckeho podniku a Arboréta Borová Hora sa v období od 14. 02. 2022 do 28. 02. 2022 riadi vlastným prevádzkovým pokynom vychádzajúcim z opatrení ustanovených v platných vyhláškach Úradu verejného zdravotníctva SR  schváleným riaditeľom danej organizačnej súčasti.

Článok XII.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Toto Usmernenie č. 33 bolo prijaté KŠ TUZVO a schválené rektorom TUZVO dňa 09. 02. 2022. Účinnosť nadobúda dňa 14. 02. 2022 a môže podliehať ďalším zmenám a doplneniam, najmä vzhľadom na dynamické zmeny vo vývoji epidemiologickej situácie na Slovensku, prijaté uznesenia vlády SR a ustanovenia vyhlášok Úradu verejného zdravotníctva SR.

Spracovali: doc. Ing. Andrea Majlingová, PhD., MSc.

                   Dr. h. c. prof. Ing. Rudolf Kropil, PhD.

                   RNDr. Andrej Jankech, PhD.

 

Schválil: Dr. h. c. prof. Ing. Rudolf Kropil, PhD.

                      predseda KŠ TUZVO

  • Prihlásiť sa pre odoslanie komentárov
Konzorcium univerzít U10+: na ďalšie obdobie bol zvolený za prezidenta Rudolf Kropil, rektor TUZVO
  1. Univerzitné osobné príplatky tvorivým zamestnancom Technickej univerzity vo Zvolene
  2. Dni rododendronov 2025
  3. Dni bez bariér 2025
  4. TUZVO získala čestné uznanie na medzinárodnom veľtrhu nábytku v Nitre
  5. Zábava TUZVO pristane, tak sa príď zabaviť na Univerzitné Dni 2025
  6. Spolupráca TUZVO a Akadémie ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
  7. "Nočná výzva: Beh Šrégom Zvolenom"?
  8. Dekankou Drevárskej fakulty sa stala Mariana Sedliačiková, na Fakulte ekológie a environmentalistiky bude aj naďalej dekanom Marián Schwarz
  9. Rozpočet TUZVO schválený v AS jednomyseľne
  10. Rokovala Vedecká rada TUZVO
T. G. Masaryka 24
960 01 Zvolen
Slovenská republika
Tel.: +421-45-520 61 11
Fax: +421-45-533 00 27
E-mail: info@tuzvo.sk
GPS súradnice: 48.572024,19.118499

IČO: 00397440
DIČ: 2020474808
IČ DPH: SK2020474808
E-mail: podatelna@tuzvo.sk

Uchádzači

  • Štúdium na univerzite
  • Fakulty
  • Prijímacie konanie
  • Študentský život
  • Ubytovanie a stravovanie

Študenti a štúdium

  • Organizácia štúdia
  • UIS
  • Knižnica
  • Poplatky spojené so štúdiom
  • Štipendiá
  • Rozvrhy
  • Ďalšie vzdelávanie
  • Študentské mobility a stáže
  • Preukaz študenta
  • Univerzitné študijné programy
  • Študenti so špecific. potrebami

Absolventi

  • Kontakty a úrad. hodiny
  • Uplatnenie absolventov

Verejnosť a médiá

  • Kalendár udalostí
  • Univerzitný magazín
  • Zverejňovanie údajov
  • Aktuality a oznamy
  • Ochrana osobných údajov (GDPR)
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Univerzitný magazín
  • Medzinárodné vzťahy
  • Veda a výskum
  • Zamestnanci
  • Kontakt

(c) 2017 Technická univerzita vo Zvolene | Created by Big & BIGGER s.r.o.