Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva  

 

Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva vznikla ako samostatná katedra na Drevárskej fakulte Technickej univerzity  vo Zvolene dňa 1. júna 1997 a patrí k najmladším katedrám na Technickej univerzite. Hlavná činnosť katedry je orientovaná na problematiku marketingu a medzinárodného marketingu, výskumu trhu, obchodu a obchodnej politiky, inovačného manažmentu, obchodu s drevom a výrobkami z dreva, svetového lesníctva, svetových zdrojov drevnej suroviny, legislatívy, psychológie a sociológie.

 Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva
Profil katedry
História
Zamestnanci a kontakty
Pedagogika
Veda a výskum
Kontakt
Galéria

  

countercountercountercountercountercountercountercounter

 

 

| posledná aktualizácia: 11. 1. 2017  | zodpovedný webmaster: Ing. Ján Parobek, PhD.  |
Poslať stránku e-mailom | ENGLISH

 

 


Skoč na navigáciu

Dnes

Dnes je Piatok, 28. Júla 2017.
Meniny má Krištof, zajtra Marta.
Pošli pozdrav

Ponuka služieb

Anketa

Aké informácie hľadáte na našej web stránke?

Celkový počet hlasujúcich: 57333